Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Jak kupować

 

REJESTRACJA

Rejestracja w sklepie internetowym kupwentylacje.pl nie jest wymagana.


Sklep realizuje zamówienia klientów niezarejestrowanych, jeśli formularz zamówienia zostanie prawidłowo wypełniony prawdziwymi danymi.


Założenie konta, czyli rejestracja, pozwala Klientowi na korzystanie z przywilejów dla stałych klientów i umożliwia m.in.:

  •  podgląd statusu realizacji zamówień i historii zakupów, 
  •  brak konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach, 
  •  możliwość otrzymania rabatów i kuponów promocyjnych dla stałych Klientów.

Podczas rejestracji klient jest proszony o podanie prawdziwego adresu e-mail i hasła.


Po zarejestrowaniu w sklepie wysłany jest email do klienta z linkiem potwierdzającym. Kliknięcie na ten link potwierdza chęć założenia konta i umożliwi logowanie się do sklepu.

 

SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

Złożenie zamówienia w sklepie internetowym oznacza zapoznanie się z regulaminem i akceptację jego postanowień.

Zamówienie można złożyć za pośrednictwem:

  •  strony kupwentylacje.pl: 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę,
  •  poprzez kontakt e-mailowy na adres sklep@kupwentylacje.pl
  •  telefonicznie


Warunkiem realizacji zamówienia złożonego na stronie kupwentylacje.pl jest wykonanie następujących kroków:

  • wybranie produktu i kliknięcie „do koszyka”,
  • wybranie sposobu dostawy i formy płatności oraz kliknięcie „zamawiam”,
  • następnie wybranie jednej spośród pojawiających się opcji:
    • dokonania zakupów bez rejestracji poprzez kliknięcie „złóż zamówienie”, lub
    • zalogowania się poprzez kliknięcie „zaloguj się”, lub
    • założenie konta poprzez kliknięcie „załóż konto”
       

 

Następnie wypełnienie formularza prawdziwymi danymi: imię, nazwisko, numer telefonu, e-mail oraz adres - w przypadku osoby fizycznej, oraz nazwa firmy i NIP w przypadku zamówienia składanego przez osoby prawne.
Dane te potrzebne są do prawidłowego wystawienia faktury lub ewentualnego kontaktu z zamawiającym tylko jeśli zajdzie taka potrzeba. 

Po wypełnieniu wszystkich pól formularza kliknięcie „podsumowanie”.

Uważne przeczytanie podsumowania zamówienia; należyte sprawdzenie parametrów zamawianego towaru, formy płatności, sposobu wysyłki i wszystkich danych potrzebnych do prawidłowego zrealizowania zamówienia.

Jeśli wszystkie dane niezbędne do realizacji zamówienia są prawidłowe, należy kliknąć „złóż zamówienie”, w przeciwnym wypadku należy użyć przycisku „wstecz”.

PO ZŁOŻENIU ZAMÓWIENIA

Po prawidłowym złożeniu zamówienia klient otrzymuje e-mail z informacją o złożonym zamówieniu i proszony jest o jego potwierdzenie, poprzez kliknięcie w odpowiedni link zawarty w e-mailu.

Kliknięcie w link potwierdzający złożenie zamówienia jest niezbędne i równoznaczne ze złożeniem zamówienia, a jego przyjęcie zostaje potwierdzone przez sklep drogą e-mailową lub faxem.

Klient otrzymuje e-mail z potwierdzeniem przyjęcia do realizacji złożonego zamówienia. W przypadku niejasności w zamówieniu pracownik sklepu skontaktuje się z klientem telefonicznie lub e-mailowo.

Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie otrzymania przez klienta potwierdzenia przyjęcia przez sklep zamówienia do realizacji drogą e-mailową lub faxem.


Warunkiem przyjęcia zamówienia złożonego poprzez e-mail lub telefonicznie jest uzgodnienie z przedstawicielem wszystkich niezbędnych szczegółów, a następnie odesłanie z potwierdzeniem składanego formularza zamówienia.

Kupujący w ciągu 7 dni od daty otrzymania potwierdzenia przez sklep przyjęcia zamówienia do realizacji drogą e-mailową lub faxem, zobowiązany jest do uiszczenia całej należności za zamówione towary lub uzgodnionej zaliczki. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane i nie będzie realizowane.

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

Realizacja zamówienia rozpoczyna się w momencie wpłynięcia na konto firmy Air Engineering sp. z o.o. pełnej kwoty wynikającej z treści zamówienia lub zaliczki. Numer konta podany będzie na formularzu zamówienia.

W przypadku niedostępności towaru w magazynie, u dostawców lub z innych przyczyn niezależnych od Sprzedającego Klient jest informowany o tym fakcie drogą e-mailową lub telefonicznie i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia). Jeśli Klient dokonał zapłaty za towar zwrot należności nastąpi w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia lub od daty wpłynięcia środków na nasze konto.

PROMOCJE

Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania zapasów.


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl